كوچك يا بزرگ كردن بخش اخبار عمومی:.اخبار عمومی
تقدیراز اولین بازنشسته پیام نور مرکز تفت



تقدیراز کارمند بازنشسته پیام نور مرکز تفت

 به پاس قدردانی و تجلیل از زحمات ارزشمند آقای علی محمد حبیبی از کارکنان رسمی دانشگاه پیام نور مر کز تفت و جلسه  از ایشان درمورخه 21/12/95 در محل دفتر ریاست دانشگاه و با حضور رئبس دانشگاه جناب اقای دکتر محمدی و تعدادی از اعضای هیات علمی و کارکنان مرکز تفت برگزار شد

 

 

در این جلسه پس از تلاوت ایاتی چند از کلام الله مجید رئیس دانشگاه ضمن خوشامد گویی به جناب اقای حبیبی و همکاران از خدمات و حسنات اقای حبیبی سخن گفت و سپس اقای دکتر امینی ضمن سرودن اشعاری در مدح اقای حبیبی از ایشان به عنوان فردی دلسوز و نجیب یاد کرد .در ادامه دکتر فلاح پور نیز به ذکر خوبیها و اخلاق نیک ایشان اشاره و ایشان را انسانی رئوف و برد بار تعریف کرد . در ادامه اقای دکتر کمالی نیز به ذکر خصوصیات اخلاقی خوب ایشان اشاره واظهار داشت : باید از سوابق مفید بازنشستگان در دوران پس از بازنشستگی نیز استفاده شود .

 

 

در ادامه کارکنان مرکز نیز هرکدام به ذکر پاره ای از خدمات و اخلاق خوب و محسنات اقای حبیبی اشاره و از ایشان تجلیل و برایشان درتمام امور زندگی ارزوی موفقیت کردند .

 

در پایان با اهدای هدایایی از طرف کارکنان دانشگاه از زحمات و خدمات اقای حبیبی تجلیل شد . و همچنین ازتعدادی از کارکنان برتر مرکز تفت تجلیل و هدایایی به رسم یادبوداهداشد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر