كوچك يا بزرگ كردن بخش اخبار عمومی:.اخبار عمومی
برگزاری مراسم (( اعتکاف دانشجویی مراکز آموزش عالی پیام نور ،علمی کاربردی و علم و هنر 95 ))

با عنایت به اهمیت  مراسم پرفیض اعتکاف و تاکید و سفارش بزرگان به این امر مهم  بر آن شدیم تا به حول و قوه الهی اعتکاف دانشجویی  برگزار نماییم.

دانشجویان  عزیز قبل از ثبت نام موارد زیر را حتما مطالعه نموده و با اطلاع کامل ثبت نام نمایند.

برادران

برادران دانشجو جهت ثبت نام به سایت  tebyanyazd.ir  مراجعه نموده وثبت نام نمایند پس از ثبت تام وشرکت درمراسم پرینت ثبت نام را به دفتر نهاد رهبری واقع درسایت ولایت تحویل دهند تا60درصدهزینه آنها عودت گردد.درضمن محل برگزاری اعتکاف برادران مسجد ملا اسماعیل  واقع درخیابان قیام می باشد.

 خواهران:

1- زمان اعتکاف خواهران  2و 3و 4  اردیبهشت ماه مصادف با 13و14 و 15رجب می باشد.

2- هزینه ثبت نام :

هزینه ثبت نام برای دانشجویان کلیه دانشگاه ها 30،000 تومان می باشدکه می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام به صورت آنلاین پرداخت شود و در پایان ثبت نام کارت اعتکاف پرینت گرفته شده و زمان مراجعه به مسجد به همراه داشته باشید.

هزینه ثبت نام آزاد برای فارغ التحصیلان و غیرو... مبلغ 60،000 تومان میباشد.

3-استفاده و همراه داشتن تلفن همراه ممنوع است.

4- محل اعتکاف متعاقبا اعلام می گردد.

5- نظر به ظرفیت محدود  و سهمیه بندی ثبت نام هر دانشگاه خواهشمند است در انتخاب نام دانشگاه خود دقت لازم بعمل آید که درصورت مغایرت داشتن کارت دانشجویی با نام دانشگاه ثبت شده درسیستم از ورود به مراسم جلوگیری بعمل می آید و ثبت نام شما کم لم یکن تلقی میگردد و هزینه ثبت نام عودت داده نمی شود.

 6- آخرین مهلت ثبت نام پنج شنبه 26 فروردین می باشد.

7-در صورت تمایل دانشجویان به ثبت نام حضوری می بایست از ساعت 9 صبح الی 14:30 به دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور واحد خواهران واقع در سایت ولایت مرکز یزد  مراجعه نمایند.

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر :7-37202606

 




www.pnunahad.ir/
ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی اعتکاف خواهران 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر