كوچك يا بزرگ كردن بخش اخبار عمومی:.اخبار عمومی
زمان مهمان اضطراری کارشناسی و نحوه انتخاب مرکز آزمون کارشناسی ارشد

از 23/8/94 لغایت 10/9/94 دانشجویان دوره کارشناسی می توانند نسبت به درخواست مهمان اضطراری اقدام کنند.

انتخاب مرکز محل آزمون در دوره کارشناسی ارشد:

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد پیام نورسراسر کشور که در در حال تحصیل می باشد می توانند با رعایت موارد  ذیل در نزدیک ترین مرکز به  محل سکونت دانشجو در امتحانات پایان ترم شرکت کنند 

نکات مهم و ضروری : 

1. انتخاب مرکز آزمون  طبق تقویم دانشگاهی هر ترم  و از طریق سایت گلستان  http://reg.pnu.ac.ir    انجام می پذیرد .

زمان انتخاب مرکز آزمون از تاریخ 8/9/94 لغایت 14/9/1394   می باشد.

2. نکته مهم : دانشجو در هنگامیکه می خواهد مرکز محل ازمون را در زمان بندی فوق انجام دهد نباید بدهی شهریه داشته باشد یعنی باید کل شهریه ثابت و متغیر را پرداخت کرده باشد .

3. تمام دانشجویان اعم از رسمی - فراگیر - شیوه های آموزش محور - پژوهش محور(پایان نامه دار) - مجازی و بدون محدویت شیوه آموزشی می توانند  در نزدیک ترین دانشگاه پیام نور به محل سکونت خود؛  حتی اگر مقطع کارشناسی ارشد نداشته باشد  - حتی اگر رشته مورد نظر شما را نداشته باشد -  بر اساس برنامه امتحانی شرکت کنند (بجز شهر تهران)
4. فقط شهر تهران باید براساس رشته هایی که در هر مرکز از تهران دایر هست مرکز محل آزمون تعیین شود یعنی اگر مدیریت اجرایی هستید به عنوان مثال تهران غرب فقط می توانید انتخاب کنید که این اطلاعیه هم در همان صفحه اول گلستان نوشته می شود . 

5. کلیه امتحانات پایان ترم را در مرکزی که برای امتحان انتخاب می کنید باید شرکت کرد و  نمی شود که مثلا دو عنوان را در یک مرکز و دو عنوان را در مرکز دیگر امتحان بدهید.

6  تاییدیه انتخاب مرکز آزمون را حدود  یک هفته مانده به شروع امتحانات با مراجعه به سایت گلستان   و  از بالای کارت ورود به جلسه  آزمون  مشاهده می کنید 

7.اگر در جلسه امتحان غیبت هم داشته باشید نیازی به ارائه گواهی نیست و کاربر امتحانات هر مرکز غیبت را ثبت خواهد کرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. 

8. اگر امتحانات تشریحی باشد برگه ها اسکن شده و توسط قرنطینه مرکز در ایام امتحانات به مرکز مبدا ارسال خواهدشد بنابراین اگر پس از یک ماه نمره تشریحی اعلام نشد از امتحانات مرکزی که امتحان دادید پیگیری نمایید . 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر